Samo najbolji, odabrani recepti!!!

nedjelja, veljače 23, 2014

Vino i Fanta - Mish Mash Coctail - super mix

Evo recepta za piće koje smo sinoć pili.  Bili sa Goginim Vecom (prijatelj iz srednje škole) kod moje Jasmine. Obećala nam skuhati večeru, međutim lijena *uzica nije, pa smo si naručili pizze s Kovača od Mahira i mixali vino i fantu.
Ovaj mix nam je davno kada smo svako veče izlazili i drinkali nešto drugo, pokazao moj naj drug Dejo. Sastojci:
- crno vino, koliko god litara, ovisno koliko prijatelja dolazi i koliko neki mogu popiti :)
- fanta koja će količinom to pratiti
- lijepa duguljasta čaš
- slamka može a i ne mora
- kašika
Priprema:
Prvo se naspe fanta do pola čaše, a zatim se velika kašika prevrne i ivica se prisloni unutar čaše iznad fante i preko toga se sipa vino, polako i pažljivo, da se dvije tekućine ne bi pomiješale. Super izgleda i super je pitko.

Potrošili tj popili smo 3 boce vina i ne boli nas glava kao inače od drugih mixeva.
Super veče bilo. Možda idući vikend odemo svi skupa u Zagreb po Jasmininog Terijera. Da, odlučila je udomiti štene iz Zagreba, na pitanje ako već udomljava zašto ne udomi neko od Sarajevskih jer im je život u opasnosti, kaže "kada me Dusty pogledao onim svojim okicama, to je bilo to". :( A Veca svakako treba do Zagreba, nije da bi išli samo radi šteneta. Možda odu i sami..hihih.. uvijek bili provodadžije, ja pogotovu.  I stvarno je preblentavo pašće po onom što sam vidila, jedva čekam  da Kira dobije takvog drugara.